رویدادها آرشیو خبر ها
علت انتخاب شماره جدید به روایت جانلوئیجی بوفون

علت انتخاب شماره جدید به روایت جانلوئیجی بوفون

 

در حالیکه از صبح امروز خبر حضور جانلوئیجی بوفون در تست‌های پزشکی باشگاه یوونتوس و متعاقب آن حضور در دفتر باشگاه و امضاء قرارداد یک ساله‌اش با بیانکونری سرخط بسیاری از خبرگزاری و سایت‌های خبری در سرتاسر جهان بود، این دروازه‌بان تکرار نشدنی فوتبال ایتالیا در پستی اینستاگرامی از دلایل بازگشتش به یوونتوس نوشته است.

 

حالا و در آخرین ساعات روز چهارم ژوئیه (روز بازگشت دوباره بوفون به خانه) تصویری از لباس و شماره مدنظر او برای فصل آینده در رسانه‌ها منتشر شده است که او را همراه با لباس و شماره جدیدش «77» در مراسم رونمایی از فروشگاه باشگاه یوونتوس در قلب شهر میلان نشان می‌دهد.

 

بوفون در این مراسم با اشاره به دلیل تصمیمش در انتخاب شماره 77 گفت: کیه‌لینی و شزنی در روزهای اخیر در مورد بازوبند کاپیتانی و شماره یک با من صحبت کردند اما وویچنک دروازه‌بان اصلی یووه است و لباس شماره یک برازنده و شایسته اوست؛ جورجو نیز مثل برادر من است و باید کاپیتان بماند. من واقعاً از مهربانی و لطف آنها تشکر می‌کنم اما برای پس گرفتن چیزی به یووه بازنگشته‌ام؛ تنها به یووه آمده‌ام که به تیم کمک کنم. انتخاب شماره 77 نیز یادآور شروع مسیر من با پارما است؛ مسیری که با همان شماره در یوونتوس به نقطه پایانی خود خواهد رسید.

 

وی همچنین با اشاره به همبازی شدن با کریستیانو رونالدو نیز تصریح کرد: من فرصت بازی در کنار بازیکنان بسیار خوبی مثل نیمار و ام‌باپه را فصل گذشته در پاریس به دست آوردم؛ بازی کردن در کنار رونالدو نیز فوق‌العاده خواهد بود.

 

با اینکه هنوز به صورت رسمی شماره بازیکنان یوونتوس برای فصل 2019‐2020 از سوی این باشگاه اعلام نشده اما به نظر می‌رسد بوفون با توجه به توافقات صورت پذیرفته در خصوص حضورش به عنوان دروازه‌بان دومِ یوونتوس، به جای انتخاب شماره‌های رایج در میان سنگربانان شماره دو در دنیای فوتبال و انتخاب شماره‌هایی نظیر 12 یا 22 از شماره 77 استفاده خواهد کرد.

 

 

 

 

  

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: